Powrót do szkoły – obawy i potrzeby środowiska nauczycielskiego.                                                  

Raport Ja, Nauczyciel

Sondaż przeprowadzony przez zespół Fundacji Ja, Nauczyciel miał na celu zebranie katalogu podstawowych obaw i przewidywanych problemów związanych z koniecznością pracy w szkole w rygorze epidemiologicznym z perspektywy nauczycielek i nauczycieli. 

Drugim ważnym celem było zdiagnozowanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie roku szkolnego 2020/21 najważniejszych potrzeb środowiska nauczycielskiego oraz sposobów przygotowania się przez nauczycielki i nauczycieli do rozpoczęcia roku szkolnego w warunkach trwającej pandemii.  

Powrót do szkoły – obawy i potrzeby środowiska nauczycielskiego. Raport z wyników sondażu Ja, Nauczyciel

Ankieta została przeprowadzona w sposób zapewniający anonimowość.

Wyniki badań prezentowane są w różnych formach: zestawień, tabel, cytatów. Cytowane fragmenty wypowiedzi pochodzą z odpowiedzi przesłanych poprzez formularz ankiety.

Powrót do szkoły – obawy i potrzeby środowiska nauczycielskiego. Raport z wyników sondażu Ja, Nauczyciel

Termin przeprowadzenia badań 25.08 – 31.08. 2020

W sondażu wzięły udział 203 osoby – nauczycielki i nauczyciele reprezentujący różne typy szkół, przedmioty i etapy kształcenia.

Iwona Chmura-Rutkowska

Marcin Korczyc

Wiktoria Niedzielska – Galant 

1 thought on “Nauczycielskie obawy. Raport Ja, Nauczyciel

  1. Tylko że w czasie wakacji czyli w czasie wolnym od pracy fruwała po Polsce bez jakichkolwiek obaw ale jak przyszedł czas na pracę to nauczyciele są tradycyjnie albo przemęczeni albo wystraszeni pod sztandarami Broniarza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *