Już ponad 300 000 osób w Polsce skorzystało z możliwości Genially – platformy do pracy zdalnej. Jako pierwsi sięgnęli po nią nauczyciele, wykorzystując interaktywną przestrzeń do przygotowania zdalnych zajęć, interaktywnych projektów czy ekologicznych lekcji w Ekoeksperymentarium. Teraz hiszpański startup chce powalczyć o uwagę polskich firm.

Platforma powstała w hiszpańskiej Cordobie i służy do tworzenia profesjonalnych treści: prezentacji, infografik czy obrazów interaktywnych. Użytkownicy doceniają ją za interaktywność, która bardziej zapada w pamięć niż statyczne dane i wykresy. Żeby korzystać z Genially nie trzeba znać się na programowaniu. Własne projekty można tworzyć w oparciu o setki gotowych wzorów.

– W Genially wierzymy, że każdy rodzaj komunikacji zasługuje na interaktywność i animację. Chcemy umożliwić tworzenie atrakcyjnych treści. Pomóc ulepszyć sposób, w jaki prezentujemy, komunikujemy i nauczamy – wyjaśnia Florina Jelescu z Genially i podkreśla, że wejście na rynek polski jest dla startupu sporym wyzwaniem. – Każdy rynek jest inny i za każdym razem dostosowujemy nasze narzędzia do potrzeb nowych odbiorców – wyjaśnia.

Ostatni rok przyniósł ogromne zmiany w edukacji. Prowadzenie zajęć, zwłaszcza dla najmłodszych, przez internet, okazało się dużym wyzwaniem. Rodzice i nauczyciele potrzebowali narzędzia odpowiedniego dla nich i dla dzieci, zaprojektowanego z myślą o potrzebach i umiejętnościach odbiorców. A Genially było dokładnie tym, czego szukali. Działania na platformie są szczególnie interesujące dla młodych odbiorców, ponieważ ta wykorzystuje ludzką potrzebę kreatywności i eksploracji. Pozwala oddać to, kim są jej użytkownicy: projektantami, pedagogami czy rodzicami. Genially to narzędzie dostosowane do wyzwań świata pandemii i działań online, szczególnie zdalnej edukacji. Platforma pozwala rozbudować tworzone treści za pomocą filmów, quizów czy infografik. Dzięki czemu prezentacja jest bardziej przystępna i zrozumiała dla uczniów w prosty sposób.

Z tych rozwiązań skorzystał z ogromnym powodzeniem kolektyw Mamy Projekt. – Chcieliśmy zrobić grę za sporą dawką ekologicznej wiedzy. Szukaliśmy narzędzi, które pomogą nasze pomysły przełożyć na angażujące rozwiązania graficzne. I tak trafiliśmy na Genially – mówi Joanna Studzińska współautorka Ekoeksperymentarium. – W naszą grę zagrało już 100 000 osób, a nauczyciele z 28 000 szkół z całej Polski wykorzystali ją do prowadzenia lekcji – dodaje i podkreśla, że atrakcyjność rozwiązania docenili też biznesowi partnerzy gry – marki, które zaangażowały się w jej tworzenie w ramach swoich działań CSR.

Użytkownicy doceniają też to, jak bardzo intuicyjne i proste w obsłudze jest wykorzystywanie funkcji platformy. Potwierdzają to liczby – ponad 12 milionów osób, w ponad 190 krajach korzysta z proponowanych rozwiązań.

– Nasza platforma doskonale sprawdziła się w zdalnej edukacji ponieważ postawiliśmy na wsparcie kreatywności i przejrzyste rozwiązania. Bogatsi o takie doświadczenie rozwijamy kolejny pakiet funkcji, które sprawdzą się przy projektach realizowanych w rozbudowanych zespołach – dodaje Florina Jelescu. Jego użytkownicy, szczególnie w organizacjach, wykorzystujących pracę zespołu będą mogli personalizować wygląd platformy, dostosowując go do potrzeb swoich projektów dzięki wykorzystaniu setek wzorów. Pakiet zapewnia ponadto integrację z Google Analytics, daje możliwość pracy w grupach i zarządzania projektem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *